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11.08.09

ArmA2 Modding Toolbox for 3ds max

Für alle Modder unter euch, oder jene die es noch werden wollen, hat Soul_Assassin dieses Paket voll praktischer Snippets und Scripts für 3DS MAX zusammengeschnürt. Diese Sammlung soll unter anderem bei der Erstellung von Projektordnern, dem Import in O² und noch so einigen anderen Vorgängen behilflich sein. Wer sich damit auskennt wird hoffentlich sofort wissen was gemeint ist, für andere (wie z.B. den Newsschreiber) gibt es hier nur böhmische Dörfer.soul\_toolbox
Download unter Weiterlesen..
Mehr Infos findet ihr im BI Forenthread, dort können auch Fragen gestellt und etwaige Fehler/Probleme berichtet werden.
Download: ArmA2 Modding Toolbox for 3ds max
Größe: 43 kB Download
Datum: 11.08.09

Notes

Zitat von Soul_Assassin:
Hello there,

this is the first public release of a set of tools that I have designed for 3dsmax that are primarily built to help modding for ArmA2. There are LOADS of things. For those who are interested you can read the development thread here or the documentation for the fully described set of features but heres a short list:

- Automatically set up your project folder structures
- Fast create blueprint cross
- Easy unit scale sync with O2 simply 1:1 import
- Fast and easy bake of Ambient Occlusion and diffuse colors
- A super fast an efficient way of generating named selections, storing lists of named selections for re-use or exchange, sequential naming etc.
- Create memory LODs straight in max and then easily assign mem points as rotation axis for objects to preview animations without ever exiting max.
- Export your memory LODs to O2 with proper names
- Link up you object and set up you bone structure
- Generate complex model.cfg files based on your model straight in max within minutes!


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