Virenschutz

Unsere Downloads werden automatisiert auf Viren, Trojaner und Würmer untersucht und gegebenenfalls bereinigt.

Operation Arrowhead Patch 1.62

Operation Arrowhead Patch 1.62

Das aktuelle Käfer Reduktions Pflaster für Operation Arrowhead, mit besonderem Hinweis auf die ebenfalls erhältlichen Beta Builds, welche meist bereits weiter fortgeschritten sind.

ArmA2 Beta Patches

ArmA2 Beta Patches

Bohemia Interactive bietet allen interessierten Usern die Möglichkeit, sich aktuelle Beta Builds für ArmA2 herunterzuladen. Die Updates installieren sich seperat zur "Vollversion" - ArmA2 kann also weiterhin mit oder ohne den neuesten Beta-Patch gestartet werden. Selbes gilt auch für Operation Arrowhead.

ArmA2: Operation Arrowhead für 22,41€ inkl. Versand vorbestellen! …ein Teil des Geldes geht an uns und hilft dabei A-A.de im Netz zu halten.

Terrrain Kit by blackknight63

Sahrani Nogova Insel Vergleich
blackknight63 veröffentlichte heute in den BI Foren eine Anleitung sowie Templates für eine einfache Erstellung von Inseln.

Ziel dieses Projektes mit der Step-by-Step Anleitung ist es, ein breiteres Publikum für die Bereitstellung von neuen Spielewelten zu gewinnen da es für Neulinge doch einen recht schweren Einstieg in die hohe Kunst der Insel Erstellung bedeutet.

Zusätzlich werden die BI Editing Tools benötigt (VISITOR 3).

Download: BI Editing Tools
Größe: 26 MB Download
Datum: 10.10.08

Step by Step Anleitung

1. Hilly Area - Grass

2. Mountain Range (Valley's) - Rock/Grass

3. Plateau's (Nevada) - Rock/Desert

4. Large Hills/Mountains - Rocky/Snow

5. Gradule Mountains/Hills - Rocky/Desert

The Sat Maps are very basic but they give you an idea and a starting point to develop them further!


--=Instructions=--

Tools Needed:

Visitor 3

1st - Rename your this folder to the name of your terrain!

2nd - Edit all of the RVMAT Files in the "Data" Folder and the "layers.cfg" in the "Source" Folder so that "YOURTERRAINNAME" is replaced with the name of your terrain - I suggest Ultra-Edit!

------------------

1. Place the desired "terrain.png" in the "terrain" folder in side of the "source" folder!

2. Place the "Sat_LCO.png" and the "Mask_LCO" in the "source" folder!

3. Open up Visitor 3

4. Create a New Project

5. Set the "Terrain grid size" to "2048 x 2048"

6. Set the "Terrain cell size (meters)" to "10.0"

7. Click "Calculator..."

8. In the "Image size (pixels)" Field type "2048"

9. Click "Apply Proposed" the "Close"

10. Click "OK"

You will now see a blank blue background which is just waiting for you to start importing...hehe!
Wait!....

11. Click "Tools" at the top

12. Select "Project Parameters..." from the drop down list

13. In the "Texture layers" box click "Base (active)"

14. Click "Edit"

15. In the "Texture size" drop down menu slect "40.0x40.0m"

16. Click "OK"

Now it says (Invalid).....

17. Click "Calculator..."

18. Do (8.) and (9.)

19. Click "OK"

Now lets set up where we want Visitor to look for our "Data" Folder!

20. Click "Tools" at the top

21. Select "Project Preferences..." from the drop down list

22. In the "Folder - Textures" textbox put in "YOURTERRAINNAME\data"

23. Click "OK"

24. Now "Save" the project into the "Source" folder - (MAKE SURE YOU PUT ".pew" AT THE END OF THE NAME - EXAMPLE "yourterrainname.pew")

Right, now we can start to import all of the necersary data!

25. Click "Project" and then go to "Import Terrain from picture..."

26. Find your folder that is located in the "P:\" Drive then "YOURTERRAINNAME --> source --> terrain" and then select "terrain.pbl" - THEN SAVE YOUR PROJECT!

The heightmap should have shown up in Visitor 3!

Lets import the Sat_LCO and Mask_LCO

27. Click "Tools" at the top

28. Select "Import Satilite + Mask..."

29. Navigate to "layers.cfg" in the "source" folder

30. Select "Binary" and click "OK"

31 Selct the "Sat_LCO" and then select the "Mask_LCO"

32. Wait!

33. Open "Buldozer" by clicking the "Red Exclamation Mark"

34. Then, Without Closeing go to the Visitor 3 "Project Menu and select "Export World"

35. Save the .wrp file with the same name as your PBO, Make sure to save it in the PBO Folder, save it next to the "data" and "source" folders!

36. Now you can close "Buldozer" and "Visitor 3" - DO NOT FORGET TO SAVE IT!!

37. Open up the "config.cpp" and replace all of the "YOURTERRAINNAME" with the name of your PBO! and then you are ready to go, just PBO it and then go go go!
Datum: 10.10.08 um 23:22 Uhr
Dateiformat: *.7z
Dateigröße: 140 MB

"Terrrain Kit by blackknight63" herunterladen
Quelle Downloads Traffic
474 64.8 GB

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1 Kommentare anzeigen


11.10.08 um 11:22 Uhr

Mr-Murray

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Registriert: 10.06.2004
Kommentare: 42

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Saubere Arbeit! Das schaue ich mir doch gleichmal an. Mal ne willkommene Abwechlung zum Buchtippern!