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UKF Jackal MWMIK 1.0

01 März
Die UKF Mod hat, nach einem kleinen Umweg über VBS2, nun ihren ersten ArmA Release vollbracht! Der .. kommt in zwei Farben und jeweils 3 unterschiedlichen Austattungen daher. Wie von UKF gewohnt findet sich auch hier wieder eine Fülle an Features, wie z.B. animierte Türen, sichtbarer Rückstoss an Waffen, etc.
ukf\_rel #1ukf\_rel #2


Benötigt/Requires:

Download: UKF Misc 1.0
Größe: 201 kB Download
Datum: 01.03.09
Download: Extended Event Handlers v1.93
Größe: 26 kB Download
Datum: 24.02.09

Dateigröße: 48.55 MB
Autor: UKF Mod
Datum: 01.03.09
Downloads: 604
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cal.68 Paintball Mod

28 Feb
In Version 1.0 enthalten sind zwei SupAir Sets mit jeweils mehreren typischen Deckungen, sieben Farbmarkierer, sechs Ballsorten, vier Spielermodelle in passenden Jerseys sowie einen Referee, und am allerwichtigsten, vier Schutzmasken. Zur weiteren Platzverschönerung bieten sich unter anderem Bierbänke oder Chronometer an, für ein ordentliches Feld dürfte es somit an nichts fehlen.
cal.68\_modDie beiliegende Readme zu lesen ist empfehlenswert, da es einige Kleinigkeiten zu beachten gibt welche zwecks Verwurstung eines Kriegsspiels zur Sportmod nötig waren. Doch genug der vielen Worte: Ready, Set, Go!
Dateigröße: 32.28 MB
Autor: cal.68 Mod
Datum: 28.02.11
Downloads: 453
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Shelby GT 1.0 (Final)

27 Jan
genns\_cob #0genns\_cob #1genns\_cob #2genns\_cob #3

Dateigröße: 2.15 MB
Autor: General_NS
Datum: 27.01.08
Downloads: 512
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CSLA3 Phase1 - v1.0

14 Dez
Die Jungs von CSLA bescheren euch ein frühes Weinachtsgeschenk mit der Veröffentlichung von Phase 1 ihrer Mod. Neben einer reichaltigen Auswahl an Waffen, Einheiten und Fahrzeugen, gibt es zudem auch gleich 10 SP - sowie einige MP Missionen damit die Addons nicht im Editor verstauben.
csla3phase1 #1csla3phase1 #2csla3phase1 #3
csla3phase1 #7csla3phase1 #8csla3phase1 #9
csla3phase1 #4csla3phase1 #5csla3phase1 #6

Dateigröße: 229 MB
Autor: CSLA Mod
Datum: 14.12.08
Downloads: 1730
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TopTV Armed Assault Reportage Low/Tschechisch

11 Mai
Dieses Video ziegt weitere InGame Eindrücke der frühen Alpha von Armed Assault.

Die Reportage wurde vom tschechischen sender TopTV veröffentlicht und ist dementsprechend auch in tschechisch.
Dateigröße: 13,4 MB
Datum: 11.05.06
Downloads: 50
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AA HALO

18 April
halotech

Zitat von armatech,April 18 2008,12:24:
AAHALO by ArMaTeC

Description:
This is a small addon that will give you the option to halo jump out of any air unit with out any codeing needed

What else is in it:
A game logic for them who would require every player to have this addon
A script set to allow halo use on all air units.

Installation:
Place armat_aahalo.pbo in your arma/addons folder or as we always recommend use a mod folder to keep your Arma install clean to prevent errors in the future.
If you do not know how to use/setup a mod folder have a look in our FAQ.

Included .pbo files:
armat_aahalo.pbo

Key:
This is a signed addon. The serverkey for serveradmins in included in this download.

Example missions:
This file comes with a MP mission and an example mission for the editor.

Usage:
Go jump in a chopper/plane what ever and hit halo
First your see a halo dialog
Click to pull your FIRST chute
Now your in a chute you can either wait until you get to the deck or hit "C" and cut from your first chute
if you hit "C" you will be cut from your first chute and placed back in the halo dialog
Now click to pull your SECOND chute
This chute is controllable (Basic control) use "W" "A" "S" "D"

Dateigröße: 282 kB
Autor: armatech
Datum: 18.04.08
Downloads: 534
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Robert Hammer Pistol Pack

01 Okt
Viele ArmA1 Addons funktionieren auch ohne Änderungen in ArmA2, jedoch gab es dabei öfters Probleme mit dem Rückschlag oder Animationen. Derlei braucht man hier nicht zu erwarten, denn Robert Hammer hat sein bereits aus ArmA1 bekanntes Pistolpack nun extra für ArmA2 neu aufgelegt.
pistol4pistol3pistol2

Dateigröße: 78.7 MB
Autor: Robert Hammer
Datum: 01.10.09
Downloads: 384
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Hrej InGame Video

28 Aug
Ein tschechisches Video, welches in Folge der GC 2006 aufgenommen wurde.
Das Video präsentiert eine InGame Sequenz in Armed Assault.
Dateigröße: 26,4 MB
Datum: 28.08.06
Downloads: 1413
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BWMod v0.3 (beta)

24 Dez
bwmod\_inf
Mit leichter Verspätung gibt es auch von der BWMod noch einen kleinen Release. In der neusten Beta-Version sind unter anderem das MG3, das MG4 und die Panzerfaust, sowie ein Soldatenmodell enthalten. Zusätzlich wurden einige Fehler der alten Version gefixed.
Dateigröße: 27.1 MB
Autor: BWMod
Datum: 24.12.08
Downloads: 2602
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Aliens V2.0

20 Jan
Alien Addon #1Alien Addon #0
Ryan_Ds Alien-Addon.
Dateigröße: 7 MB
Autor: Ryan_D
Datum: 20.01.08
Downloads: 795
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Geminis Trainingsziele

18 Jan
Hier gibt es das Video zum Addon.
Dateigröße: 115 kB
Autor: Gemini
Datum: 18.01.08
Downloads: 28
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Avro Vulcan (Bomber)

11 Feb
CheyenneAh56 veröffentlichte in den ArmedAssault.info-Foren seinen Avro Vulcan, einen ehemaligen Bomber der British Royal Airforce.

Update:
Link entfernt da es sich um eine nicht genehmigte Portierung aus dem MS Flight Simulator handelt.
Dateigröße: 8.17 MB
Autor: CheyennAh56
Datum: 11.02.08
Downloads: 607
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Sara Lite - Insel aus der Demo

27 Dez
Southern Sahrani
Hierbei handelt es sich um die verkleinerte Version der Sahrani Insel welche der Demo von Armed Assault beiliegt.
Der nördliche Teil der Insel wurde hier einfach gelöscht, auch die Grenzstadt Corazol ist nur noch zur Hälfte vorhanden.

Man kann die Insel zu Testzwecken gebrauchen da die Ladezeiten wegen der kleineren Landmasse etwas kürzer sind.
Ebenso könnte sie eine geringfügig bessere Performance haben als das Original (jedoch nicht getestet).
Dateigröße: 35 MB
Autor: BIS
Datum: 27.12.06
Downloads: 596
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Cheytac Sniper Rifle

13 Juli
waterhiro stellte sein Cheytac-Scharfschützengewehr fertig, welches seit gestern zum Download bereitsteht.
Cheytac#1Cheytac#2

Dateigröße: 42 MB
Autor: Waterhiro
Datum: 13.07.09
Downloads: 461
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BW Fleck/& Tropentarn Units 1.03

23 Dez
VX\_BW-finalVX\_BW-finalVX\_BW-final

ViconX hat in einer Nacht & Nebel Aktion sein BW Addons nochmals überarbeitet und präsentiert hiermit die Final Version.
Neu dazugekommen sind die retexturierten Piloten.
Ausserdem sind nun gleich beide Addons (Flecktarn und Tropentarn) im Archiv enthalten.
Dateigröße: 67.4 MB
Autor: ViconX
Datum: 23.12.06
Downloads: 2240
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Jonnys USMC v1.5

04 Jan
johmar1.5 #2johmar1.5 #1johmar1.5 #0

johmar1.5 #5johmar1.5 #4johmar1.5 #3

Dateigröße: 33.83 MB
Autor: Jonny
Datum: 04.01.08
Downloads: 528
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Extended eventhandlers (xeh) 1.7

17 Juni
Description:
This addon allows a virtually infinite amount of event handlers to be used
together from different addons. The event handlers are executed for the matching
class and all inheriting classes. The event handler init line also contains the
extended event handler class to look for, so you can have a custom inheritance
for custom units.

Normally event handlers can only be added in configs, and trying to add a new
event handler caused all previous event handlers to be overwritten. This addon
allows that limitation to be overcome. This is mostly useful for having addons
that can add different functionality, for example in OFP addons that had their
own event handlers wouldn't inherit default event handlers, such as a custom
unit with EHs being used with ECP or FFUR wouldn't have the ECP or FFUR effects.

This adds support for using extended event handlers for all Arma event types.


Extended fired event handler:
This allows a virtually infinite amount of fired event handlers to be used
together from different addons.

The extended fired event handler has several different parts:

- First the extended init EH is run for all units to add together and compile all of the inherited fired event handlers and use setVariable to attach those to the unit.
- The extended fired event handler is added to the base class called Extended_EventHandlers so that all of the CfgVehicles class EventHandlers inherit it. When a unit fires and sets off the event handler the shot is immediately captured in the same game state cycle. Then the compiled extended fired events are called by using getVariable to retrieve them from the unit.
- The fired event handler init line contains the extended event handler class to look for, so you can have a custom inheritance for custom units. The event
handlers are executed for the matching class and all inheriting classes.
- It allows more fired events to be used together, for example a script that makes shots affected by wind and a tracer script could be used together.


Installation:
Extract the pbo(s) in your Arma/addons folder or as we always recommend use a modfolder.
If you do not know how to use mod folders have a loom in our FAQ.


Included files:
Extended_Eventhandlers.pbo
Extended_Eventhandlers.pbo.SLX_XEH2.bisign


Examples:
There are two example Extended Init addons included to demonstrate how to assign new event handlers and the event handler inheritance. The example pbos should not be installed except for testing.

There is an example addon included to demonstrate how to assign new fired eventhandlers and the event handler inheritance. The example also has a quickly called function that is able to capture information on the shot in the same game state cycle before the shot is updated and moves away from it's starting position and changes it's status. The example pbo should not be installed except for testing.

The addon "SightAdjustment_AutoInit.pbo" is an addon that makes gmJamez'
"GMJ_SightAdjustment" addon compatible with XEH.


New in 1.3: The example addon "SLX_Advanced_Init_Example" shows how to create
an XEH init EH that will only be used on units that are of the class SoldierWB, ie the West "Rifleman". Units that inherit from "SoldierWB", eg the Grenadier, won't run the init EH.

One can do the same thing for the other XEH event types. For example, to add a
"GetIn" event handler that works only on the the vehicle XYZ_BRDM2, but not on the XYZ_BRDM2_ATGM variant you would do something like this:
class Extended_GetIn_Eventhandlers
{
class XYZ_BRDM2
{
class XYZ_BRDM2_GetIn
{
scope = 0;
getin = "[] exec ""\xyz_brdm2\getin.sqf""";
};
};
};


class Vehicles
{
...
class XYZ_BRDM2: BRDM2
{
...
};
class XYZ_BRDM2_ATGM: XYZ_BRDM2
{
...
};
};




Note to addonmakers:
Note to addon makers: Before XEH 1.1, you had to make sure to add a ";" at the
end of your extended init line to separate it from other extended inits. This
is no longer necessary - the Extended Init EH will separate them automatically, so ending without one won't cause a problem


Change log:
XEH Change log
v1.7
Fixed: Removed XEH from class Static, which stops ArmA from crashing to desktop
when resuming saved games.

v1.6
Fixed: The "exclude" property will apply to the specified class(es) and all
subclasses thereof.

v1.5
Added: Composite ("inner") XEH classes can have an extra property, "exclude"
which is either a string or an array of strings with the class name(s)
of vehicles that should *not* get a particular XEH event handler.

v1.4
Added: "Static" class vehicles can now have XEH event handlers.
Added: A respawn monitor that restores non-init XEH event handlers after the player respawns. Many thanks to Sickboy, LoyalGuard and ViperMaul for the initial research and suggestions!

v1.3
- Added: The ability to use "nested" XEH classes with a "scope" feature
to limit certain event handlers to objects of specific classes.

v1.2
- Fixed: SightAdjustment_AutoInit.
- Fixed: Extended Dammaged EventHandler

v1.1
- Fixed: XEH can now handle extended event handlers that are missing a trailing semicolon.
- Fixed: the example addons now require the Extended_Eventhandlers addon instead of the two older ones. Also, the debug sideChats are now guaranteed to be seen when previewing a mission with the example addons loaded.
- Fixed: XEH init EH:s are now actually being called on units inside vehicles.

v1.0
- Initial Release
- Combined Extended Init, Fired, and Other event handlers. Thanks to Killswitch for combining them and adding the other extended event handlers!
Added signature and bikey.

Init EH Change log:
v1.26
- Fixed signature files, bikey, and .pbos.

v1.25
- Fixed signature files and added bikey.

v1.2
- Added signature file.
- Fixed a bug that caused crashes on some missions. Thanks to LCD344!
- Changed ExecVM to Call Compile. Thanks to UNN!

v1.1
- Fixed people in vehicles having no inits.
- Included SightAdjustment example "bridge" addon that allows the GMJ_SightAdjustment addon to be used with other extended init event handler addons.

v1.0
- Initial Release

Fired EH Change log
v1.0
- Initial release

Dateigröße: 22 kB
Autor: Solus & Killswitch
Datum: 17.06.08
Downloads: 963
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Crazy Frog Bike

16 Okt

The function of this mod is to get a good thing and make it annoying. I revamped the thing I made for... "That Movie"... and made it available to all of you.

Find the annoying bike under:
  • OPFOR / Cars / TT650G Crazy Frog

Dateigröße: 247 kB
Autor: Deepsmeg
Datum: 16.10.08
Downloads: 190
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ArmA2 Patch 1.01 (Final, Deutsch)

05 Juni
Der finale Patch 1.01 für die deutsche Version von ArmA 2. Einige der wichtigsten Neuerungen:

  • Behebt Fehler in der KI Routine (KI reagiert nicht)
  • Stabilere Scripts in der Kampagne
  • Behebt einige Abstürze, Texturenflackern und verbessert die Performance

Die Installation über den Beta Patch ist laut Entwickler möglich.

Patch 1.01 Final [Sammelthread] - Forendiskussion
Dateigröße: 99 MB
Datum: 05.06.09
Downloads: 35143
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38th Infantry Division

24 Feb
38th Infantry Division IN Army National Guard v0.1
Copyright Binkowski 2009, do not alter / change without my permission
Dateigröße: 32,2 MB
Autor: Binkowski
Datum: 24.02.09
Downloads: 139
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